Hjemmeside

Hjemmesiden henvender sig til alle interesserede. Den er dog primært udviklet til nuværende og potentielle medlemmer samt kollegaer og personer, der kunne tænke sig at høre os ved en koncert.

Hjemmesiden er et "elektronisk visitkort" og rummer praktiske informationer samt de strategiske faktorer, der gør, at klubben udvikler sig i den ønskede retning.

Hjemmesiden er udviklet i 2014 af Yvonne Andersen, Gerda Moth Greve, Ulla Pedersen og John Dollerup. De er inspireret af klubbens tidligere dirigent, Karin Fredborg Nielsen samt andre medlemmer. Arbejdet er sket i tæt dialog med Proceskonsulent Ingvar Dybkjær.

Bestyrelsen vil sikre, at hjemmesiden fastholder sin høje kvalitet ved løbende at opdatere indholdet. Til støtte for arbejdet har Poul Rasmussen påtaget sig opgaven som hjemmesidens administrator. Han tænker også på, hvilke informationer der aktuelt bør være på hjemmesiden.

Til dagligt står Poul Rasmussen for det tekniske arbejde på hjemmesiden (opdatering af tekst og billeder).

Spørgsmål omkring hjemmesiden kan rettes til formanden eller Poul Rasmussen.

GOD FORNØJELSE med hjemmesiden. Velkommen!